pondělí 1. října 2012

Akademický rok 2012/2013

Dneska mi ofiko začal nový akademický rok. Jelikož jsem ale byla nejen nešikovná (převádím 2 předměty, které jsem prostě nestihla Smutný obličej), ale i šikovná, mám školu jen 3 dny, takže zase volné pondělky a pátky Veselý obličej

Jenže ty 3 dny mám pěkně narvané, nakonec sem dám rozvrh, abych ukázala, že fakt trpím Veselý obličej O víkendu jsem si připravovala diář, tak jsem si tam zase hned udělala odpočet 12ti týdnů. Potřebuju nejdýl během listopadu dodělat ty dvě zkoušky, protože se mi fakt nelíbí, že jsem “podmínečně zapsaná”.

Zítra mám od osmi a ztvrdnu tam až do půl sedmý, takže hned na začátek skoro 11tka – to nepotěší. A čtvrtek??? Od osmi do osmi…. Je mě mě líto Veselý obličej s otevřenými ústy (moje hláška, kterou miluje Maky Veselý obličej s otevřenými ústy )

Ale teď už rozvrhy:

rozvrh

WW2 – 2. světová válka a protektorát Čechy a Morava

SEaDP – společenská etiketa a diplomatický protokol

DMP – dějiny mezinárodní politiky

KP – komparativní politologie

ÚP – ústavní právo

ČPS – český politický systém

TMV – teorie mezinárodních vztahů

EIP – evropské integrační procesy

Bioetika a Rétorika jsou asi pochopitelné Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat