pátek 14. září 2012

Žiju a statečně bojuju! :-)

Zdravím všechny Veselý obličej

Tak jsem hroznou středu přežila. Ale bylo to vážně šílené. Nestihla bych obě zkoušky, takže jsem politologii zrušila. Ale i tak jsem měla dopoledne psychologii a odpoledne dějiny.

Zápočet… Grr, když jsem si přepočítávala, měla jsem jistotu 18 správných odpovědí, ale potřebovala jsem jich 20. Takže mi bylo nic moc. Do toho 4 hodiny čekání na zkoušku… Taky nic moc.

Nicméně jsem to nějak přežila, ale ten podvod??? V IS je dáno 9 otázek. Od druhé republiky…. Moje první otázka zněla: Třetí republika. Ok, o tom se dá mluvit, ale druhá otázka… Psaní do Frankfurtu, takže rok 1848… A to jsem se fakt neučila…. Ve finále jsem dala líp tu druhou otázku, kterou jsem si vybrala jako první Veselý obličej a s první se prala, protože jsem měla párkrát okno.

Ve finále to dopadlo tak, že mám sice “D”, ale jsem nadmíru spokojená, protože: 1 – dala jsem to na první pokus, 2 – mám z krku jedny dějiny, 3 – “déčko” je Dost Dobrý Veselý obličej s otevřenými ústy

Nicméně ten tlak, moje odvyknutí Praze, déšť, nervy, hlad… to vše se na mně podepsalo a já přijela domů zmrzlá a s pocitem chřipky… Chtěla jsem kouknout na výsledky psychologie, ale usnula jsem v obýváku v křesle… Pomalu ani nevím jak jsem se dobelhala do postele…

Ve dvě ráno jsem už ale byla vzhůru a relativně v pohodě, takže hned na net a na výsledky. Bála jsem, moc jsem se bála, takže jsem se napřed koukla, jestli je někdo přihlášený na sobotu. A bylo jich dost. Takže jsem se bála ještě víc Veselý obličej s otevřenými ústy Ale mám to, jak bylo krásné v indexu vidět “udělen” Veselý obličej s otevřenými ústy muhehe, takže už mám fakt všechny zápočty a příští týden mě čekají 2-3 zkoušky…. Veselý obličej s otevřenými ústy a hurá do druháku Veselý obličej s otevřenými ústy 

Dneska jsme s Kristou tvořily rozvrh, všechny povinné nacpaly tak, aby jsem měli po volné, takže do školy jen 3x týdně Veselý obličej s otevřenými ústy Ve čtvrtek ale budu mít “12tku” Bléééé. O tom ale zase někdy jindy Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat