neděle 9. září 2012

Chození s Leslie + sebevražedná výzva přijata

Nestíhám psát, když dochodím Leslie, obvykle po sprše odpadám. Jen jsem se chtěla ozvat, že zatím ještě žiju. Dneska jsem měla necvičící den – osobní důvody mě zavály do Prahy, takže nebylo kdy cvičit a včera jsem si dala Leslie v terénu. Sice to byly jen 4km, ale šla jsem to tam a zpátky Veselý obličej s otevřenými ústy

Byli jsem na “festivalu”. Teda spíš na slabší verzi jarního festivalu, co se tady kousek každoročně koná. Mno a šly jsem pěšky tam (já, Jája a Maky) a šli jsem pěšky i zpátky (já, Jája a Jaro Veselý obličej s otevřenými ústy ).

Do toho jsme byli ráno ještě na houbách, takže včera jsem s Leslie taky nechodila, protože jsem si to “odbyla” jinak.

Mno a teď k té sebevražedné misi: středa: zápočet z psychologie (ano, 3. pokus :-//) a od 15:00 2 zkoušky – české moderní dějiny a politologie Veselý obličej s otevřenými ústy Jak jsem psala: výzva přijata.

Takže tohle jen jako rychlý článek a já jdu dějiny pročítat Veselý obličej Psycho možná zruším. Ne, nesmím. VÍM, ŽE TO DÁM!!!!

2 komentáře:

  1. LuLu, umíš se s výzvama pěkně poprat, dáš to všechno. Sázka? ;-))

    Giveaway Chanel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale bohužel jsem jednu zkoušku musela zrušit, takže výzva sice přijata, ale splnit se mi ji nepodaří.... Tak snad dám ty dvě zbývající věci...

      Vymazat