úterý 4. září 2012

Těžký den po všech stránkách

Dnešek jsem si užila jak cvičením, tak i dlouhým povídáním se “skorotchýní” (dneska se mi tak sama podepsala do mailu Veselý obličej)

Ale popořadě. Ještě včera jsem zajistila mamce překlad do ruštiny za čokoládu Veselý obličej Jenže tu čokoládu musel jít někdo koupit. Sedíme tak v obýváku, obě prohledáváme aukro a zatímco se mamka rozplývá nad prstýnky, já řeším paměťové karty, protože potřebuju nějakou do tabletu. A v tom jsem si objevila, 16Gb za 219Kč Veselý obličej) Láska na první pohled. Mamka přišla úplatkem: když ji dojdu koupit tu čokoládu, aby nemusela do města, dá mi peníze na kartu Veselý obličej s otevřenými ústy muhehe, dobrý obchod, ne?

Tak ok. Jdu na poštu a tam? 4.9. z provozních důvodů zavřeno. Grrrrrrrrrrr!

Věděla jsem, že mě čeká náročný program a tak chvátám domů. Tady na mne už čeká mail od Míši. Novinky o miláčkovi. Super, mail mě částečně uklidní, píšu jí, že jí pro něj dám dopis, kdy se u ní mám stavit. V osm. Super, zatím času dost.

Mám času tak akorát, vzhledem k tomu, že mě ještě čeká mytí hlavy a uklízení pokoje. Ve 4 se vrhám na cvičení. Absolvuju 44 minut s Leslie. Tentokrát ji nechávám mluvil, ale na pozadí si k ní pouštím vlastní hudbu.

Ve chvíli, kdy jsem vyčerpaná si ani neuvědomuju, že je konec – myslím na všechny povinnosti, co mě ještě čekají. Chci jít do sprchy a vypnout. Bolí mě hlava. Ale na řadu přichází Jill. Tentokrát level 2. Bože pomoc.

Po cvičení umírám ve sprše, ale voda má opravdu životodárnou schopnost a já začínám být opět funkční.

Jdu na facebook. Píšu, jak to vypadá s překladem. Mám si pro něj přijít. Do osmi, pak mám smůlu. Je 18:15. Mám 45 min než mi přijede tchýně. Ok, to by se dalo zvládnout. Letím si pro překlad a rychle domů. Další mail. Půl hodinové zpoždění. Super, aspoň nebudu udýchaná.

Tchýně přijede, povídáme si, ale je blbý stát před barákem, takže i když si měla přijet jen pro dopis, zvu ji na čaj k nám. Vypráví mi celý příběh. Ani se nenadějem a je 23hod. Ráno musí do Prahy, proto budem v povídání pokračovat příště. Zítra budu vědět další novinky o mé lásce.

Teď? Vyčerpaná a unavená jdu spát…. Nestihla jsem negativní a pozitivní dopis. Nestihla jsem reklamaci a urgenci. Ale cítím se… Ani nevím jak.

Dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat