pondělí 3. září 2012

Než odpadnu…

Právě jsem docvičila. A mám pocit, že se to vůbec neusnadňuje Veselý obličej s otevřenými ústy jsem totiž naprosto hotová a vyčerpaná, ale chtěla jsem sem ještě napsat před tím, než odpadnu.

Ráno jsem s mamkou jela do Votic. Miška šel dneska poprvé do školy, takže jsme se za ním jely podívat Veselý obličej  Myslím, že kdyby mě podplatili taky takovým kufříkem s věcmi, byla bych ze školy nadšená jako on Veselý obličej Mno a kromě toho, že šel Miška do školy, tak Mateo do školky. Tenhle rok nějak těžce nesu – Maky dospělá, jedno moje mimčo školák a druhý mimčo ve školce… Tak hrozně mě zase zasáhlo, jak ten čas letí. A zase mě přepadl pocit marnosti… Ale vyhnala jsem ho cvičením.

Na jaře jsem ztratila u nových bot podpatek. Až dneska jsem se dokopala k tomu, že jsem je odnesla do opravny… ale 3 týdny??? Nějak dlouho. Do školy je ale snad mít budu Veselý obličej

Domů jsem musela jet autobusem. Jak já to nemám ráda, ani sluchátka jsem neměla, takže jsem celou cestu musela “protrpět” jen tak. Podepsalo se to na mně – přijela jsem domů a usnula Veselý obličej s otevřenými ústy a pak jsem se probudila leknutím, že jsem zaspala cvičení Veselý obličej s otevřenými ústy

Z postele jsem vyletěla jak střela a vrhla se na Leslie. Ale nemůžu to její “wók wók wók” poslouchat moc dlouho, takže jsem se na ni jen dívala a pustila si k tomu hudbu. Ač chci, kvůli tv cvičit v obýváku, nejsem schopná se k tomu dokopat Veselý obličej Takže dneska jsem zase mžourala na nb.  Jill už si pamatuju, ale ji mě baví poslouchat. Nevím proč, ale u ní bych si hudbu nepustila Veselý obličej s otevřenými ústy

Mno a teď letím do sprchy a asi si pustit nějaký film, protože na nic víc nemám sílu Veselý obličej s otevřenými ústy

Mějte se Veselý obličej

2 komentáře:

  1. Sportu zdar! Já mám na cvičení nejraději odpočinek poté :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, na ten odpočinek se vždycky těším a motivuju se s ním :-))

      Vymazat