úterý 13. listopadu 2012

Nějak to tu zanedbávám...

... a vím o tom.

Děje se toho tolik a přitom nic, že ani nevím co psát. Sotva občas stihnu nějakou recenzi na druhý blog.

Stále jsem jinak bez přítele (a to má zítra narozeniny a nebudeme je slavit spolu), škola je od rána do večera, byt žádný nevyhovuje...

Takže všechno při starém. Navíc teď tak nějak marodím.... A den byl celkově vyčerpávající. Ve škole jsem byla jen na ministerstvu obrany a pak rychle domů, s migrénou do postele. Horký čaj a moje antibiotika a vesele se léčit.

Proto mě tolik potěšilo (potěšilo by mě to i za normálních okolností, ale dneska o něco víc), že jsem vyhrála u Lili na blogu kosmetický balíček - jupííí :-)

To je asi to nejvýznamnější za posledních hodin. A protože mi opravdu není dobře, mizím na Sex ve městě a půjdu spát...

Mějte se,

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat