čtvrtek 9. srpna 2012

Všeho moc škodí. I anarchie :-)

Během prázdnin a volna vždy zavládne v mém životě anarchie. Proto se to snažím zařídit i s prací tak, abych si ji mohla dopřávat Veselý obličej Jsem totiž…. jak to říct… člověk, co nad sebou nesnese autority Veselý obličej s otevřenými ústy A docela slušně mi to komplikuje život, ale pokud se zadaří a věci dopadnou tak, jak mají, mělo by být “dobře”.

Nicméně.

Ač nicnedělá miluju a neznám lepší způsob, jak strávit odpoledne, než na zahradě na lehátku a v bazénu, i tohoto mého “bezvládí” je někdy víc než dost a já se pak začnu zase pomalu začínám těšit do školy a na řád, jaký v mém životě nastane.

A to začíná od pondělka. Někde jsem tu už psala, že jsem nějak nevychytala zkoušky a že mi teda zbydou na září. Ano, 1. září sice nepůjdu do školičky, ale začnou mi 3 týdny na 4 zkoušky a jeden pitomý zápočet (jak já tu pitomou aplikovanou psychologii nesnáším). Takže od pondělka, ale možná začnu už o víkendu, musím dát všechno do kupy….

Jsem ale na jednu stranu ráda, že mi nezbylo nic ze zimáku, protože to bych se pak možná šla lehce přiškrtit… nebo si alespoň nafackovat, protože už takhle nevím, jak to všechno stíhat.

To je škola a zkoušky, pak byt, práce (jak brigáda, tak i projekt, co musím rozjet), učebnici angličtiny potřebuju projet a zopakovat a pak ještě obchodní ájinu….

Mno, mám se na co těšit, to je fakt Veselý obličej s otevřenými ústy

Ale věřím, že všechno zvládnu. Ne, nevěřím. Vím to… Teď si pomalu půjdu uvařit kafe, dochatuju s broučkem, pustím si Simpsonovi a starosti nechám na ráno Veselý obličej s otevřenými ústy

A vám přeju příjemný zbytek večera Veselý obličej Mějte se

Žádné komentáře:

Okomentovat