pondělí 6. srpna 2012

Utrpením ke kráse aneb noc s natáčkama :-)

Asi to známe všechny: ta, která má rovné vlasy, touží po vlnitých a naopak ta, které její prstýnky všichni závidí, sní o rovných “hřebíkách”.

Moje mamka má princeznovské lokny. Opravdové prstýnky. A já? Sice úplně rovné nejsou, ale o to horší to je – jsou to takové ty “nijaké”. Žehličku jsem mívala, procházela jsem si obdobím: “ok, když nejste vlnité, tak budete pořádně rovné”. Ale taky jsem si prošla obdobím trvalý (ta první byla nejkrásnější, pak vzhledem k délce a hustotě vlasů už ty další tolik nedržely Smutný obličej ).

Teď jsem ve stádiu, kdy sním o rovné ofině (vlnitá patka? díky, nechci…) a zbytku plném nadýchaných vln.

A jak to vypadá v reálu? Ofina se kroutí na všechny strany (kde jsou ty časy, kdy jsem mívala žehličku, teď si musím vystačit jen s elektrickým kartáčem Veselý obličej ) a zbytek je rovný.

Takže čas od času nezbývá, než přírodě pomoct. Ani nevím,, proč to vyšlo na dnešní večer, když venku prší a já vím, že mi zítra v tom vlhku takhle upravené vlasy nemají šanci vydržet, nicméně jsem rozhodla podstoupit dnešní noc očistec.

Myslím, že “kouzelné natáčky” netřeba představovat. Vlastním je už asi dva roky a využívám? Ok, začnu víc Veselý obličej

Nechápu na videích, kde je slečny mají na vlasech jen pár minut, vyfénují vlasy a mají kouzelné vlnky hotové. Já s nimi trávím noc, ráno je ještě dolakovávám a následně foukám, aby mi alespoň, než rozpustím zbytek hlavy držely… Asi něco dělám špatně, jen jsem bohužel zatím nepřišla na to, co to je….

Takže na to jdu dneska jinak – žádné zatěžování tužidlem, gelem, lakem a kdoví čím vším, jen na vlhké vlasy natáčky a ráno to nějak za pomoci laku snad dořeším Veselý obličej

Tak, ale teď už nezbývá, než vám popřát dobrou noc a jít usínat s nějakým filmem, protože Saša a jeho “dobré ráno” mě bude budit už před sedmou Překvapený veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat