pátek 13. července 2012

Po dlouhé době v hospě :-)

Včera večer jsem po hrozně dlouhé době vyrazila do hospy. Měla jsem tam být s Jájou, která si extra kvůli tomu sehnala večerní hlídání Veselý obličej

A pochopitelně se k nám připojil Honzí Veselý obličej Sešli jsem se na náměstí a vesele vyrazili dovnitř.

V hospě (12)

Jelikož chtěla jít Jája na pivo a já jí to slíbila, tak i já jsem si statečně pivo dala… A nezůstalo u jednoho Veselý obličej s otevřenými ústy

V hospě (8)

Takhle, prosím, vypadá abstinent Veselý obličej s otevřenými ústy

V hospě (14)

Na chvíli se k nám přidal i Jaro, který byl značně zaskočený z toho, že Honzí shodil vlasy. Ale naplánovali jsem si, že na konci srpna vyrážíme na týden do Holandska Červené srdce Tak jsem na to zvědavá,

V hospě (15)

Kde se vzal, tu se vzal… Přiběhl Maxík, kterému se v hospě náležitě líbilo Veselý obličej Já toho rafana zbožňuju, nedávno jsem ho s broučkem za pomoci piškotů odváděli domů, protože jsme ho potkali, jak se koupe v nedalekém rybníku. Miluju retrívry Veselý obličej Jsou to takoví broučánci a miláčci. A Maxíka miluju obzvlášť, protože je chudáček astmatik…

V hospě (30)

“Maminka”. Človíček, kterého znám už hrozně dlouho a který při mně stál v těch nejtěžších situacích. Vím, že se na ni kdykoliv můžu spolehnout, což o hodně lidech říct nejde. Spálila jsem se několikrát, ale v téhle slečně nikdy.

Domů jsme šli po třech pivech a já, jak fakt skoro nepiju, jsem byla vážně značně zničená a to jsem to ještě s Jájou brala přes fotbalové hřiště Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat