čtvrtek 12. července 2012

Než se počasí pokazilo…

Mezák (22)

Protože hlásili, že se má počasí pokazit a mně přišel foťák, který jsem chtěla za každou cenu vyzkoušet, vyrazily jsem s Mony vykoupat rafany k rybníku.

Mezák (11)

Miláčkové si procházku náležitě užívali a já fotila. Hrozně se mi líbí ten velký display, jakým foťáček disponuje a taky jak zachytává barvy. Sice jsem ještě neprojela všechny scény na focení a nestihla se to naučit, ale i tak jsem s většinou fotek naprosto spokojená Veselý obličej

Mezák (30)

Super bylo i to, že jsem rafany ke koupání vůbec nemusely pobízet – skočili tam sami a několikrát, takže jsem měla radost, jak si krásně pozdější odpoledne užili. Teda do chvíle, než se mokrá Nelly vyválela na té prašné cestě. Naštěstí pak skočila do vody znovu, takže nevypadala jako bych se ji pokusila kdoví kde utopit Veselý obličej Ale zopakovala to několikrát Veselý obličej

DSCN7162

A ještě jedna straší fotka mých potvůrek focená ještě starým foťákem, než umřel. Černý je Baltazar, bílá Nelly Červené srdce

Žádné komentáře:

Okomentovat