sobota 14. července 2012

Kabelky podruhé

Loni v září, když jsem si ještě myslela, že se budu do Prahy stěhovat s Kubou, jsem zde zveřejnila příspěvek o kabelkách (tady). V článku jsem psala, že “zítra” dofotím zbytek…” Zbytek jsem tak nějak dofotila před chvílí… Ale dobrý, ještě to není rok Veselý obličej

Nějak se mi asi vkus i názor změnil, ale uvidíte sami, na jakých kabelkách teď ujíždím a které jsem minule “zatajila” Veselý obličej Nicméně, kabelkám, které nebyly doposud vyfoceny se tímto omlouvám…

Teď vám představím 8 kabelek, které tahám momentálně nejvíc (nebo se tahat chystám…) z toho 2 retro kousky

Začnu asi s retro kousky. To je v první řadě tento kufřík, na jehož tahání se těším, protože se mi hrozně líbí. Nevím proč, když je pro moje krámy malý, ale má svoje osobní kouzlo, kterému jsem podlehla Veselý obličej

 

Kabelky (2)

Druhým retrouškem je bývalá kabelka mamky. Dostala ji kdysi dávno, ale nikdy ji nenosila, takže je jako nová. Objevila jsem ji, když jsem něco hledala v hale ve skříni a od té doby bydlí u mne a chodí se mnou ven Veselý obličej

Kabelky (6)


Teď se kouknem na kabelky, které zatím moc netahám, ale které vím, že tahat chci.

Jako první tu máme tuhle barevnou, které je na léto jak dělaná. Dostala jsem ji od Mony a kdysi dávno jsem mívala podobnou. Ale mám takový zlozvyk, že když to na mne přijde, tak rozdávám věci. A i kabelky, takže tu původní už nemám. Odpoledne v cukrárně si s touhle představit umím perfektně.

Kabelky (4)

Druhá je taky od Mony. Je hodně výrazně zelená a podle mne bude fajn na letní výlety – dát do ní mobil, foťák, pití a hurá na nějakou procházku. Třeba s rafany Veselý obličej

Kabelky (7)


Tak a teď už se dostáváme k hodně tahaným kabelkám. Nejméně tahanou z tahaných je opět kabelka od Monči. Absolutně to není můj styl a to se mi na ní právě libí. Naposledy jsem ji měla, když jsem šli tábořit a dělat oheň Veselý obličej Ale třeba i na čarodějnicích se mnou byla a kdybych bývala šla na ZeLesa, tak jedině s ní.

Kabelky (5)

Hello Kitty už mám dost dlouho, ale pořád k ní chovám jisté city a tak stále patří mezi tahané, i když už ne tak moc jako dřív.Občas prostě mívám náladu na to, být co nejvíc “kitty”. Ale o tom jindy.

Kabelky (3)

Tuhle kabelku jsem vyhrála na bráchy maturáku. Napřed mě to pěkně štvalo, protože “jsem si šla pro foťák”, ale když se mi to v mé opilé hlavě rozleželo, uvědomila jsem si, že kabelku ocením víc (v té době mi staroušek foťák totiž ještě sloužil). Netrvalo tedy dlouho a našla si cestu k mému srdci, které si získala. Jen do školy ji moc tahat nemůžu, protože se toho do ní moc nevejde (ale to bude tím, že mám třeba 2 penály a velké desky na sešity Veselý obličej). Do města nebo na akce ji ale nosím ráda.

Kabelky (1)

Poslední úlovek nemám ani týden a byla to láska na první pohled. Navíc za 90 Kč ve výprodeji ji tam fakt nešlo nechat. Miluju její barvičku. Její velikost. A její jedinečnost – je to totiž jediná crossbody, kterou mám.

Kabelky (8)

Žádné komentáře:

Okomentovat