neděle 12. srpna 2012

Další dilema…

Právě přemýšlím, jestli rozšířit svojí sbírku kosmetický štětců. Objevila jsem totiž jedinečnou nabídku na sadu 32 kusů za relativně skvělou cenu. Teda… Ta cena se mi moc nelíbí, ale ty štětce ano, takže přemýšlím, co dělat…

A aby toho nebylo málo, přišla mi ještě nabídka na tu samou sadu štětců + na paletku 120 očních stínů za taky cenu, která by měla nadchnout (v podstatě za cenu štětců).

Ale!!!

Nebyla bych to já, kdyby to mělo být jednoduchý. Ještě mě zaujala jedna sada šperků. Mno a vzhledem ke všem cenám, bych se asi měla rozhodnout pro jedno nebo druhé, pokud nechci více méně žít po zbytek měsíce na Honzův účet Veselý obličej s otevřenými ústy (protože už mám objednané krémy a zvažuju doobjednat clip in).

Mno, zítra mi přijede Maky, tak doufám, že mi poradí a já koupím dobře a chytře Veselý obličej s otevřenými ústy

Žádné komentáře:

Okomentovat