středa 4. července 2012

Koupit či nekoupit?

Mám dilema. Umřel mi můj starý foťák a protože začalo léto a já miluju focení a vzpomínky, přemýšlím, zda si pořídit nějaký nový.

Jsem skromná a stačí mi nějaký obyčejnější, protože jsou pro mne důležitější věci než foťák, nechci za něj utratit moc.

Do oka mi padl Kodak EasyShare C1530. Koukám tu na něj už několik hodin a přemýšlím, jestli jo, nebo ne Veselý obličej

Je tu totiž problém – peníze budu mít až příští pátek a tak nevím, jestli se zadlužit u mamky nebo ne… Děsně se mi líbí a je fakt, že ho i potřebuju… Fotky z mobilu… To je totiž kapitola sama pro sebe.

Tak, to je on v celé své kráse Veselý obličej

fotoaparat-kodak-easyshare-c1530-cerny

easyshare-c1530

28889831720110913043040KODAK EASYSHARE C1530_b

C1530_5_

Ležím si tu a vůbec nevím, co dělat Veselý obličej Ale asi to udělám a pořídím si ho Veselý obličej Snad…


AKTUALIZACE:

K O U P E N O  Veselý obličej

Žádné komentáře:

Okomentovat