sobota 30. června 2012

Sluníčko vs já? 1:0

=> Vypadám jak polská vlajka Veselý obličej s otevřenými ústy

Dnešní odpoledne jsem neměla lepší nápad, než ho strávit v bazénu a na zahradě s doufáním, že i já, albína, bych se mohla trošililinku opálit.

A tak jsem se vydala dobře vybavená ven – deka, knížka, opalovací krém, stažené vlasy, pití Veselý obličej

Hlídala jsem si čas, abych se deset minut pekla, pak se zchladila, JAKO JEDINÁ POCTIVĚ NAMAZALA, a zase se deset minutek opalovala. Výsledek? Ač jsem se jako jediná mazala, tak jsem se taky jako jediná spálila… Chápete tu nespravedlnost? Veselý obličej s otevřenými ústy

Takže momentálně opravdu vypadám jako polská vlajka, hezky červenobílá Veselý obličej Nebo možná spíš raději budu tvrdit jako kanadská Veselý obličej s otevřenými ústy 

Mám spálená ramena a lopatky, pak nohy zezadu, lehce nohy zepředu, načervenalý obličej…. Tohle se moc nevydařilo… Poučení? Zítra jdu znovu Veselý obličej s otevřenými ústy

Žádné komentáře:

Okomentovat